כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום שבת, 24 בפברואר 2018

דיון בכנסת יולי 2017: טקסט שערכתי החוצה (וחבל שכך)

ב-4/7/17 התקיים בועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת דיון בשם: "הזכויות על נכסים דיגיטליים לאחר המוותשהוזמנתי לפתוח (גם את הדיון הקודם שהיה בכנסת בנושא, בועדת פניות הציבור בדצמבר 2014, הוזמנתי לפתוח). 


הכנתי חומרים לחלוקה לבאי הועדה ושיתפתי אותם אתכם כאן: הראשון נגע בחברות תקשורת ישראליות, השני בחקיקת מוות דיגיטלי בעולםהשלישי הביא מכתב מהורים שכולים והרביעי את תוצאות הסקר הראשון שנערך בארץ בנושא.   


אבל האתגר העיקרי שעמד בפני, מפאת קוצר הזמן שהוקצב לדבריי, היה כתיבת הטקסט שלי לפתיחת הדיון והכנת המצגת שנלוותה אליו (זה מה שאמרתי בפועל, בסופו של דבר). 

במסגרת הנסיונות לקצר את הטקסט עשיתי את הטעות של להוריד מהטקסט את האזכורים של כל מה שאני עשיתי בתחום המוות הדיגיטלי עד היום, ולכלול אותם במסמך נפרד: 











למה טעות? 
הגעתי לדיון זה, כרגיל, לבד, כשאני לא חלק מארגון או גוף כלשהו, כשאין לי תפקיד רשמי (יש לי תפקידים רשמיים בתחום המוות הדיגיטלי בחו"ל אבל לא בארץ) או תואר ממוסד אקדמי;
תוך כדי הדיון הנוכחים לא יכלו להספיק לקרוא את כל החומרים שחילקתי;
והסתבר שכתוצאה מכך 
שהסרתי את עצמי מדבריי ולא הדגשתי את רוחב, עומק והיקף הידע שלי בנושא, כי בתמימותי היה לי חשוב יותר לשים את הנושא בפוקוס מאשר את עצמי, זה נתן למי שעוד לא הכירו אותי עד לדיון זה רושם שגוי אודות התוקף שיש לדברי (תוקף מכורח כל מה שכבר קראתי, כתבתי, ידעתי, עשיתי וכו' בנושא, גם כשאין לי תואר להניח לפני שמי), ועל כך חבל.  



אני, 4/7/17, כנסת, ירושלים
לאחר הדיון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//