כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

אני צריכה עזרה, בבקשה

אני עובדת על הרבה פרוייקטים במקביל ואני צריכה את עזרתך, בבקשה (לא יכול/ה לעזור בעצמך עם הר"מ? גם להעביר הלאה את הבקשה זו עזרה!)
עזרה = אני צריכה עזרה ואין לי איך לשלם עליה.
אני מחפשת מתנדבים/ות, נכון לרגע זה לשישהשבעה פרוייקטים, חלקם חד-פעמיים וחלקם ממושכים, חלקם מצריכים ניסיון מקצועי ספציפי וחלקם לא: 

1. קמפיין "זהירות! חשבון לא-פעיל"

(שם זמני) 

מה צריך ליצור
קמפיין להעלאת מוּדָעוּת (בשורוק) ולהסבר על החשיבות של מעקב אחר חשבונות כדי שלא יהפכו ללא-פעילים, שיכלול לכל הפחות וידאו ו-אינפוגרפיקה (כבר יש מי שהתנדבה לעזור באינפוגרפיקה)

מי צריך ליצירה
מישהו/י בעל/ת ניסיון בבניית, הובלת ותפעול קמפיין, על כל היבטיו 

מה כבר בפיתוח
כלי עצמאי וחינמי שיאפשר לאנשים לעקוב אחר החשבונות שלהם ושל יקיריהם/ן שכבר לא בחיים כדי למנוע מהחשבון להגיע למצב של אי-פעילות. 
דוגמאות: חשבון ווטסאפ נחשב לא-פעיל אחרי ארבעה חודשים, חשבון מייל בוואלה! נחשב לא-פעיל אחרי שלושה חודשים, חשבון גוגל נחשב לא-פעיל אחרי שנתיים, בטלגרם זה שישה חודשים, במייקרוסופט זה שנה וכו' וכו'. 

מי צריך לפיתוח
מישהו/י בעל/ת היכולת הטכנית להפיכת הרעיון שלי למציאות: כלי חינמי ופשוט לתפעול, שמזינים לתוכו את סוגי החשבונות, כמה ואיזה מכל אחד, ומתי נכנסו לכל אחד מהם בפעם האחרונה. הכלי יודע להסיק מזה, בהתאם למדיניות השונה של כל חברה, מתי זה אומר שצריך להיכנס לכל חשבון בפעם הבאה על מנת לוודא שיישמר פעיל, ואז מתריע בפני כשהמועד מתקרב. אי אפשר להתריע מתוך החשבון הזה: צריך שההתרעה תתקבל בחשבון אחר, שבטוח פעיל ובטוח רואים אותו. דוגמה: אני נכנסת מדי פעם לחשבונות של אמא שלי כדי לוודא שיישארו פעילים. אם הכלי ישלח לי תזכורת למייל / ווטסאפ של אמא שלי שהגיע הזמן להיכנס שוב - אני לא אראה את זה. צריך שהתזכורת תגיע למייל / ווטסאפ שלי. 
עדכון: כבר יש מתכנת, מתכנת בקאנד ומעצב UX שהתנדבו לעזור! 

מה יש: 
חומרים, מידע, רעיונות, קריאייטיב, צילומי מסך, לינקים, סיפורים אישיים

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "זהירות! חשבון לא-פעיל: קמפיין" (כלומר יש לך יכולת לעזור בבניית הקמפיין כולו) / "זהירות! חשבון לא-פעיל: וידאו" (כלומר יש לך יכולת לעזור ספציפית ביצירת הוידאו) 

ותודה לסיון ששלחה את צילומסך של שברון הלב הפרטי שלה לטובת הקמפיין


2. שכתוב מדריכים   

מה צריך?
לשכתב את המדריכים למשפחות השכולות שכתבתי מאז נוב' 23' על מנת שיתאימו לפורמט המחודש באתר החדש (הבלוג הופך לאתר)  

מי צריך? 
מישהו/י עם נסיון בכתיבת מדריכים טכניים, בעברית, שפנויה לעבודה התנדבותית אינטנסיבית 

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "כתיבה טכנית

3. קשר עם קבוצות רלוונטיות 

מה צריך: 
אנשי/נשות קשר בתוך הקבוצות האנושיות הבאות: 

למה? כדי שכשאני מפרסמת מדריך שיכול להועיל להם/ן, שיהיה לו איך להגיע אליהם/ן 

מה יש? 
קשר עם מישהי מקבוצת "פרחי ה-7/10" ועם מישהי מקבוצת משפחות החטופים/ות 

מי צריך? 
מישהו/י שהוא/היא לא רק חבר/ה באחת מהקבוצות הזו, אלא בעל תפקיד כלשהו: שכשהוא/היא מפיצים/ות משהו - יש לזה תהודה

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "קשר עם קבוצת _______" (נא לכתוב את שם הקבוצה האנושית הרלוונטית) 


4. כתיבת אפיון שפה

על מנת ליצור מדריך לחברות ישראליות, להטמעה בתמיכה טכנית ובשירות לקוחות: להגיש לחברות מדריך מוכן, שיקל עליהן לתת מענה אנושי, תרתי-משמע, למשפחות שכולות שפונות אליהן בעקבות חשבון דיגיטלי שהיה לבן/ת משפחה בחברה 

מה צריך? 
לכתוב אפיון שפה, הכולל: ערכים, אוצר מילים ושאר החלקים שאפיון שפה מקצועי כולל  

מי צריך? 
מישהו/י בעל/ת ניסיון רלוונטי בכתיבת אפיון שפה מקצועי, בעברית, שיוכל/תוכל גם להוביל את המחקר הנדרש (אני מספקת חומרים שליקטתי) וגם להוציא את התוצר הסופי (מבחינה מילולית בלבד: את הצד הגרפי יש מי שתוכל לעשות ואם לא, אבקש מתנדב/ת נפרד/ת לעניין). 

מה יש? 
אנשי מקצוע שהתנדבו לעזור, כולל עו"ס בכיריםות ומי שניהלה במשך חמש שנים את קו הסיוע של נט"ל 

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "אפיון שפה"

5. "אבק דיגיטלי" ברשתות החברתיות

מה צריך? 
לפתוח חשבונות ב"אינסטגרם" ו/או "טיק טוק" ו/או איפה שעוד כדאי שהמדריכים יופצו (מסטודון?), ולנהל את "אבק דיגיטלי" ברשתות החברתיות 

מה יש? 
חשבון ב-X, דף בפייסבוק 
תוכנית להוספת קהילה בפייסבוק במקביל להשקת האתר החדש / קמפיין "זהירות! חשבון לא-פעיל" (שם זמני). 

מי צריך/ה? 
מישהו/י בעל/ת ניסיון רלוונטי ופְּנִיּוּת / משרד שיכול לקחת את זה על עצמו 

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "ניהול סושיאל


6. בחירת תגיות לפוסטים בבלוג

לקראת המעבר לאתר החדש 

מה צריך? 
לעבור על כל הפוסטים בבלוג ולבחור אילו תגיות מתאימות לאיזה פוסטים 

מה יש? 
מטריצה בגוגל שיט: צלע אחת של כל התגיות האפשריות, צלע אחת כל הפוסטים שצריך לתייג 

מי צריך? 
מישהו/י בעל/ת סבלנות וזמן (כי זה מצריך קריאת פוסטים רבים) ובעל/ת הבנה בעולם התיוג והתגיות 

יכול/ה לעזור? 
נהדר! שלח/י מייל ל: death.in.digital.era @ gmail.com (בלי הרווחים), בשורת הנושא בבקשה לכתוב: "תגיות פוסטים"


אני כל פעם נתקלת בעוד סיפור אישי שגורם לי לרצות לעשות עוד משהו: בבקשה חזרו לבקר בדף הזה מדי פעם, לראות אם עלה צורך בעזרה נוספת, שאולי אותה תוכלו להגיש.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//