כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

עדכון נוסף לגבי פרופיל הפייסבוק של תאיר ראדה

לפני חודש ביקרתי לאחרונה את פרופיל הפייסבוק של תאיר ראדה וכתבתי פוסט לגביו



חזרתי לבקר את הפרופיל: 


רק כדי לגלות שירד מהאוויר: 


בראיון איתי בתוכנית הרדיו של דנה ספקטור ורן שריג בחודש שעבר התרעתי שזה עלול לקרות, ושלמפעילי/ות הפרופיל כדאי להפוך אותו לדף, כי אם מישהו/י ידווח לפייסבוק שזה פרופיל שנפתח לתאיר לאחר מותה, הוא יוסר. 

קיימת כמובן גם האפשרות שמפעילי/ות הדף הסירו אותו מרצונם/ן וביוזמתם/ן, אבל קשה לי להאמין בכך: חשבתי שדווקא עכשיו, סביב ההרשעה המחודשת, הוא יחזור להיות פעיל (הפרופיל היה פעיל ב-2012-2013, ולא היה פעיל ב-2014-2015). 

צריך להבדיל בין דף הנצחה או קבוצת הנצחה, שנפתחים על שמו של אדם לאחר המוות, שאלו פעולות שפייסבוק מעודדת, לבין פתיחת פרופיל על שמו של אדם לאחר המוות, שזו פעולה שפייסבוק אינה מעודדת. צריך גם להבדיל בין פתיחת פרופיל על שמו של אדם לאחר המוות, לבין פרופיל שהיה קיים לאדם עוד בחייו ומונצח לאחר מותו, כלומר הופך לפרופיל הנצחה. 



ולאוהביה של תאיר אני מאחלת שימצאו נחמה, כל אחד/ת בדרכו/ה ולפי יכולתו/ה.


2 תגובות:

  1. ורד- אני כמי שמעריך את דמותה של המנוחה וכמוני, כך אני חושב, רבים וטובים נוספים- לא יודע מנוח. כי איך יתכן שהמנוחה הולכת לשתות מים או לנוחיות ולא חוזרת- ואף אחד לא שם לב לזה? איך יתכן ואחרי הזועה- החברות שלה והוריהן הפנו גב קר למשפחה שלה? ומה בדבר השמועות על כך שהמנוחה הוחרמה לפני מותה ע"י בנות כיתתה- האם תוכלי ורד, לנסות ולבדוק האם אכן היה חרם שכזה ומה מקורו? כי עד שלא נקבל תשובות לשאלות אלו -לא נדע מנוח לנפשנו הדוויה.
    ודרך אגב, אני שמח שהפרופיל שלה נמחק- כי זה באמת לא עושה טוב לנפש לראות דברים כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי מותה של תאיר ראדה דבר אחד בטוח רומן הוא לא זה שרצח אותה.
      בית המשפט במדינת ישראל הולך ומידרדר,אני מקווה שימצאו באמת את האדם שרצח אותה,ולא שרומן ישב בכלא בלי שום סיבה על כך שלוחצים עליו והוא לא מבין כל כך את השפה. זו בושה למדינה שלנו שהשוטרים לא מנסים באמת להבין מי רצח, אלא רק רוצים למצוא את האדם כדי לצאת מידי חובה מקווה שימצאו את האדם שרצח אותה ומנוחתה של תאיר תבוא על ידי שלום.

      מחק

//