כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום שבת, 18 ביולי 2015

וידאו חדש על מוות דיגיטלי עלה ליוטיוב

החדשות הטובות: עלה וידאו חדש על מוות דיגיטלי. 
החדשות הרעות: הוא לא לגמרי מדויק, וכדאי להפסיק לצפות ב-03:20 כשהוא הופך לפרסומת :\ . 


ב-02:24 הוא אומר "ג'ימייל מאפשר למשתמש שהגדרת להיכנס לחשבון שלך", שזה לא נכון, בהנחה שהוא מתייחס לשירות של גוגל לניהול חשבון לא פעיל. דרך השירות הזה אי אפשר להעביר הלאה לא אפשרות כניסה לחשבון ולא את סיסמת הכניסה לחשבון. מה שאפשר להעביר הלאה זה את תכולת החשבון - וזה נכון לא רק לגבי ג'ימייל אלא לגבי כל מוצרי גוגל: דרך לינק שיקבל/ו מי שהגדרת מראש ניתן להוריד את תכולת החשבון, אבל אי אפשר להיכנס. לקבל עותק או לקבל גישה אלו שני דברים שונים. 
אם הוא לא מתייחס לשירות הזה אלא למדיניות הכללית של גוגל לגבי חשבונות של אנשים שנפטרו, גם שם, יש אפשרות לפנייה לקבלת עותק מתכולת חשבון - ואין אפשרות לפנייה לקבלת גישה או סיסמה, כי גוגל לא מציעים או מאפשרים את זה. 

טעות נוספת, אם כי קטנה יותר: ב-01:26 הוא אומר שפייסבוק הופכת פרופיל לדף הנצחה. היא לא: היא הופכת פרופיל לפרופיל הנצחה. ואי דיוק נוסף: השירות של פייסבוק למינוי איש או אשת קשר למורשת הדיגיטלית פעיל כיום רק בארה"ב, קנדה, יפן, אוסטרליה וניו-זילנד, למיטב ידיעתי, ואינו זמין עדיין בכל העולם. 

בסך הכל, זה טוב שיש וידאו כזה שעוזר להעלות את המודעוּת לנושא, רק הייתי שמחה אם הוא גם היה מדויק. 


ותודה לקורא/ת האנונימי/ת של הבלוג שהביא/ה את הוידאו לידיעתי :) . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//