כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום ראשון, 9 בפברואר 2014

ההרצאה שלי בפסטיבל אייקון 2013 זמינה לצפייה

פסטיבל אייקון שהתקיים בספטמבר 2013 הוקדש לנושא "זהויות". הרציתי במסגרתו על "זהויות מקוונות ווירטואליות אחרי המוות", ביוזמתו של שמוליק לוטטי, ואני מודה לו על כך. 

התקציר שהגשתי לקראתה היה: 


וכמו שאמרתי במשפט הראשון שלי: אחרי שהגשתי את התקציר, הבנתי שבעצם הייתי צריכה לקרוא לה: "זהויות מקוונות ווירטואליות אחרי המוות - או - מה היה קורה אם לקפקא היה טוויטר?". 

אני מודה בהזדמנות זו גם לד"ר אלעד אורג על המאמר החשוב שלו שממנו אני מצטטת:"זכות לזהוּת מידע", ורוצה להבהיר שהוא קיבל בהבנה את זה ש"הרגתי" אותו כביכול בתקציר, ולמען הסר ספק אציין שהוא חי וקיים, בריא ושלם. 





מידע לגבי כל ההרצאות שלי ניתן למצוא בדף הזה, המתעדכן באופן שוטף: סיקור תקשורתי של הבלוג הזה והרצאות שלי


מוזמנים ליצור איתי קשר לתיאום הרצאות במייל: death.in.digital.era@gmail.com . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//