כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום ראשון, 28 באפריל 2013

ראיון איתי במגזין של אשרת קוטלר, אפריל 2013

באפריל 2013 התראיינתי לכתבתו של ינון מילס ששודרה בתוכנית "המגזין" עם אושרת קוטלר, בחדשות ערוץ 10. ניתן לצפות בה כאן: יש חיים אחרי המוות: כך נוכל לחיות לנצח.

על הדברים שעלו במהלך הכתבה:
על האפליקציה if if die כתבתי בפוסט השארת הודעות שיישלחו לאחר המוות.
על הפרק הראשון בעונה השנייה של הסדרה "מראה שחורה" כתבתי בפוסט הזה, שבו גם מוזכרות Liveson ו-That can be my next tweet.
יכול להיות שחלק מהכאב הרב שהילה גרין חוותה יכול היה להיחסך לה, אם היתה קוראת את החלק הרלוונטי לפייסבוק בפוסט שלי המדריך הטכני  כל זמן שעוד היתה לה גישה לפרופיל של בעלה.
התיאור שבכתבה לא מדויק: פרופיל הפייסבוק של אלן לא נמחק, כיוון שפייסבוק לא מוחקת פרופילים בלי בקשה של בן משפחה - היא רק הופכת אותם לפרופילי הנצחה. פרופיל הנצחה זמין רק לחברים, וכיוון שהילה לא היתה חברה של אלן אלא פעלה מתוך הפרופיל שלו עצמו, היא לא יכלה לראות את הפרופיל שלו יותר מהרגע שהונצח. המדיניות של פייסבוק לגבי פרופילי הנצחה מאד שנויה במחלוקת, ומה שהילה חוותה הוא אחד התסמינים לכך, שכן כל אחד יכול להודיע לפייסבוק על מות משתמש, לא רק בני משפחה. ומהרגע שפרופיל מונצח הוא לא עולה יותר במנועי חיפוש, ואי אפשר להיכנס אליו - גם אם יש לך את הסיסמה.
על Lifenaut כתבתי בכתבה הרביעית בסדרה שכתבתי ב-2011. 

לרשימת הכיסוי התקשורתי המלא של הבלוג ניתן להיכנס לסיקור תקשורתי של הבלוג הזה והרצאות שלי, הכולל בין השאר גם לינק לראיון איתי בתוכנית רדיו של ה-BBC. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//