כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום רביעי, 13 באפריל 2016

הצעה יחודית לקוראי הבלוג: הזמנה להקרנת סרט

עדכון: הכרטיסים להקרנה אזלו. 

הטבה יחודית לקוראי הבלוג: 
18 הא/נשים הראשונים/ות שיכתבו את שמם/ן המלא בתגובה לפוסט בפייסבוק או לציוץ בטוויטר (ואם אין לכם/ן לא זה ולא זה, אפשר גם להגיב כאן בבלוג) יקבלו כניסה חינם להקרנת הסרט "התכתבות" ביום שלישי 19/4/16 ב-21:30 בקולנוע Yes Planet בקניון איילון. 

הטריילר לסרט: 


פרטי ההזמנה: 


שמו המקורי של הסרט הוא "La corrispondenza" או "Correspondence" (דף פייסבוק, IMDB). ביים ג'וזפה טורנטורה בתפקידים הראשיים משחקים ג'רמי איירונס ואולגה קורלינקו. הוא הוקרן לראשונה באיטליה בינואר 2016 ויגיע להקרנות מסחריות בישראל בהמשך החודש (אפריל 2016). 
.

הוזמנתי לצפות בו בהקרנה מוקדמת ואני חושבת שהוא סרט טוב, מרגש, מעניין, מעורר מחשבה וחשוב כי יש לו את הפוטנציאל לגרום לקהל הרחב לחשוב על דברים שבינתיים רק מעט מדי א/נשים חושבים/ות עליהם ומדברים עליהם: עיבוד אבל בעידן המודרני, מוות וטכנולוגיה, חיי נצח וירטואליים, הנצחה בעידן הדיגיטלי, מערכות יחסים אחרי המוות ועוד. 

נכון, אין בו פריצת דרך טכנולוגית, זה לא "מראה שחורה", וזה מזכיר את "P.S. I Love You" - אבל הוא כן עוסק במשהו שקורה ויכול לקרות כבר עכשיו - לא מדובר במדע בדיוני. 

בבקשה תשריינו לעצמכם/ן מקום רק אם אכן תוכלו להגיע.

נתראה בקולנוע! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//