כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

איך שדברים מתגלגלים - או - שיתוף הפעולה שלי עם ועדת הטכנולוגיה והאינטרנט בלשכת עורכי הדין, מחוז תל אביב

התמונה הזו, מינואר 2014, הופיעה בפיד שלי בפייסבוק איכשהו בפברואר 2014, ומיד קפצתי מהכסא: "אני הייתי צריכה להיות בה! כמה חבל שרק עכשיו אני יודעת על קיומה: 'כעת מתקיימת הישיבה הראשונה של ועדת ירושה ... בה דנים על מגמות חדשות בנושא צורה ומהות הצוואות"'. 

רציתי ליצור קשר עם ועדת הירושה בלשכת עורכי הדין הארצית כדי להשתתף בפגישתה הבאה ולהציג בפניהם את נושא העיזבון הדיגיטלי. כתבתי בתגובות לתמונה, שלחתי הודעה פרטית, ולא קיבלתי מענה:

 צילומסך, פייסבוק, הדף של לשכת עורכי הדין הארצית, פברואר 2014

צילומסך, פייסבוק, הודעה פרטית, פברואר 2014
(הלינק שבהודעה הוא לתמונה שבצילומסך למעלה)

במאי 2014 מישהו שלא הכרתי פרסם באחת מקבוצות הפייסבוק שאני חברה בהן משהו שממנו השתמע שהוא קשור ללשכת עורכי הדין. מיד הגבתי ואמרתי שאני מחפשת קישור לועדה בלשכה. הסתבר ש"נפלתי" על עו"ד אילן שדי, יו"ר ועדת טכנולוגיה, מידע ואינטרנט של מחוז ת"א של לשכת עו"ד, והסתבר שהיתה פגישה של הועדה עוד באותו הערב. אילן הזמין אותי להצטרף, ובאתי: 

צילומסך, קבוצה בפייסבוק, מאי 2014 

פגישה של ועדת הטכנולוגיה והאינטרנט, עוד באותו היום
לשכת עו"ד, מחוז ת"א, מאי 2014 
תודה לעו"ד איתן עמרם, יו"ר משותף של הועדה, על התמונה 

מפאת ההתרעה הקצרה, לוח הזמנים של הועדה לאותו ערב כבר היה עמוס, ולכן רק הצגתי את הנושא בפניהם בקצרה. שמחתי למצוא אוזן קשבת, ושמחתי כשהם נענו ליוזמתי וסיכמנו על הקמת תת-ועדה לענייני עיזבון דיגיטלי

בפגישה הבאה של הועדה, ביוני 2014, כבר הצגתי בפניהם את הנושא באופן נרחב ומעמיק יותר. 

פגישה של הועדה בלשכת עו"ד, מחוז ת"א, יוני 2014 
תודה לעו"ד איתן עמרם, יו"ר משותף של הועדה, על התמונה 

עורכי הדין יוסי גלזר ואביעד דיין לקחו על עצמם להיות פעילים בתת-הועדה ביחד איתי, והתנהלנו לנו בפגישות וירטואליות ופנים-אל-פנים בהילוך נמוך - שעלה בבת אחת להילוך גבוה, כשדיברו איתי מהכנסת ב-28/10 לקראת הדיון שיתקיים שם ב-1/12/14 (בקרוב פוסט חדש ונפרד בנושא). 

בנובמבר 2014 ערכנו בועדה פגישה בת כמה שעות, לגיבוש נייר העמדה הראשוני (מפאת להט הדיון, הפעם אין תמונות :| ) . 

אני מקווה ששיתוף הפעולה בינינו יסייע לקידום הנושא. גם אם אנחנו חלוקים בדיעותנו מדי פעם לגבי הדרך או הפתרונות, נראה שהנוכחים כן מבינים את החשיבות, הרגישות, הקושי והכאב הכרוכים בדבר. אני מקווה שנחשוב ביחד על פתרונות מתאימים הן מההיבט המשפטי והן מההיבט האנושי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//