הצעות כלליות:
1. כתבו בצורה פשוטה וברורה
2. כתבו בחמלה ואמפתיה
הצעות ספציפיות:
כפתור במסך הבית / דף יצירת קשר:
- "ליצירת קשר עקב משבר-חיים שאירע לבעל/ת החשבון"
אפשרות "פלואו" בבוט / צ'ט:
- "האם את/ה פונה כנציג משפחה של בעל/ת חשבון?"
- "האם הפנייה שלך עקב משבר שאירע לבעל/ת החשבון / המנוי?"
הבהרה / מענה אוטומטי:
- "אם הגעת לכאן בטעות: כל פנייה שתעשה אלינו בנושא אחר באמצעות כתובת המייל הזו, לא תטופל. על מנת ליצור איתנו קשר בכל נושא אחר, יש לחזור לדף הקודם"
- "כתובת מייל זו מיועדת לטיפול במשברי חיים בלבד. מיילים לכתובת זו בנושאים אחרים לא יקבלו מענה. אם ברצונך לקבל סיוע בנושא אחר, יש לשלוח מייל אל הכתובת: _______ או להשאיר פרטים בטופס _____. תודה"
טקסט אמפתי ליצירת קשר:
- "אנחנו מצטערים מאד שאלו הנסיבות בגינן את/ה צריך/ה ליצור איתנו קשר. נשתדל לעזור בכל מה שנוכל על מנת להקל עליך, ולו במעט, בימים קשים אלו"
- "אנחנו איתך בימים קשים אלו. נשתדל להקל ולסייע ככל הניתן"
בידול:
- "אנחנו דואגים/ות ללקוחות שלנו גם אם חלילה קורה להם/ן משהו"
- "אנחנו חברה עם חמלה כלפי אנשים במשבר-חיים"
- "אנחנו נשארים לצד לקוחותינו גם בימים קשים"
תודות למי שנענו לקריאתי והוסיפו הצעות לטקסט:
אילן שריף
עינב סלע
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה