כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום חמישי, 1 במרץ 2018

מה עוד ניתן לעשות?

באפריל 2014 נכחתי כמאזינה בלבד בכנס המוות הדיגיטלי הראשון מסוגו: Death Online Research Symposium (או DORS1) שהתקיים באנגליה. סיכמתי את החוויה בבלוג באנגלית: היום הראשון, היום השני

באוגוסט 2015 התקיים הכנס השני של Death Online Research Symposium, והפעם היה לי ברור שכבר לא יספיק לי להיות רק מאזינה מן הצד. גם היה לי ברור שלא יעניין אותי לדבר על מחקר או סקר, או לנהל פאנל שידון בנושא מסויים: אני אדם פרקטי, וקיוויתי לצאת מההזדמנות הזו של להיות בקרב מומחי מוות דיגיטלי מרחבי העולם עם משהו פרקטי ביד, לא רק עם "שיח בנושא". 

כשעניתי על הקול הקורא לכנס שלחתי בקשה מעט יוצאת דופן ושמחתי כשהועדה שהובילה את הכנס אישרה אותה: לערוך מפגש סיעור מוחות, "שולחנות עגולים", סביב השאלה "מה עוד ניתן לעשות?". 

DORS2 התקיים גם הוא באנגליה. כחלק מסיכום היום הראשון שלו, תוכלו למצוא בבלוג באנגלית חלק מנוסח ההצעה שהגשתי, תמונות ממהלך המפגש ואת הוידאו של חלקו הראשון של המפגש: הצגת הנושא על ידי
את סיכום היום השני של DORS2 ניתן לקרוא בבלוג באנגלית כאן



מאז שחזרתי לארץ באוגוסט 2015 החומרים שנאספו במהלך חלקו השני של המפגש שכבו וחיכו שאסכם אותם. הנסיעה הזו היתה מאד טעונה עבורי רגשית: הכנס התחיל ביום הולדתו ה-60 של טל, נסעתי לבד, מטעמי תקציב טסתי ולנתי באמצעים מאד לא נחים, וחזרתי לפה גמורה, מרוקנת ומותשת, ופשוט הנחתי את כל החומרים האלו בצד אז, ומאז. 

DORS2, 17/8/2015, אנגליה

צולם במהלך חלקו השני של הסשן


עכשיו, לקראת פרישתי, היה לי ברור שאני רוצה לחזור לחומרים מאז ולסכם אותם על מנת שיצאו לאור, ותודה ענקית לרונית לביא, גיא שרת ומיכל אדם על עזרתם, מפאת קוצר הזמן שעמד לרשותי לנושא כרגע.  

את תוצאות חלקו השני של המפגש תוכלו לקרוא בבלוג באנגלית כאן
אני מודה לכל באי DROS2 שלקחו חלק בסשן זה ותרמו מידיעותיהם/ן. 


אל DORS3 שהתקיים בדנמרק במרץ 2017 לא יכולתי להגיע, כתבתי מרחוק סיכום קצר שלו שניתן לקרוא כאן

על הקול הקורא שפורסם לאחרונה לקראת DORS4 שיתקיים באנגליה באוגוסט 2018 תוכלו לקרוא כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//