כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום רביעי, 22 במרץ 2017

TEDxWhiteCity - היום עצמו

השמועות אומרות שבקרוב הוידאו יהיה זמין לצפייה, אז זה נראה כמו זמן טוב לפרסם את ההמשך המובטח לפוסט "הדרך אל TEDxWhiteCity 2017":


25/1/17  - היום עצמו 


07:00 צמה (תודה דליה Braids TLV!) 
07:20 איפור (תודה שירי ניסן!) 

התבקשנו להיות מוכנים ועל הבמה לתדרוך ב-08:15. 


מאחורי הקלעים: 
הדוברים, חלק מהצוות של TEDxWhiteCity וחלק מהצוות של "וירטואוזו"

בפועל חל עיכוב קל בלוח הזמנים והוזמנו לבמה ב-09:00. כיוון שהחזרה הגנרלית יום קודם לכן לא היתה על הבמה, כל אחד מאיתנו תרגל פעם אחת כניסה לבמה, עמידה על השטיח האדום העגול ויציאה מהבמה.

האולם והבמה לפני כניסת הקהל 

עמדת הוידאו מוכנה לתחילת עבודה
צילום: שחר בר 

09:10 שיחת טלפון שקבעתי מראש לחימום קולי (תודה גבי ארגוב!) 

09:30 פתיחת דלתות 

האולם והבמה אחרי כניסת הקהל 
צילום: שרון אברהם

10:30 חלק ראשון: ברכות, חמישה דוברים (ערן כץ, ליאונרד ברודי, גליה בנארצי, רועי דויטש, זקי ג'אמל) והופעה (Maria Kong)  

11:30 הפסקה

12:15 חלק שני: הופעה (Garden City Movement), ברכות, ארבעה דוברים (ירון שוורץ, ד"ר טוביה אמסל, ורדית גרוס ואני) 

כיוון שהיו לי רק חמישה ימים ללמוד את הטקסט שלי בעל פה, בבוקר של האירוע עצמו עדיין לא ידעתי אותו (!).
ולכן, 
מהרגע בו יצאתי מחדר האיפור ועד הרגע בו עליתי לבמה (עם הפסקה אחת כדי לתרגל עליה וירידה מהבמה והפסקה אחת לחימום קולי טלפוני), כלומר במשך כארבע - חמש שעות, כל מה שעשיתי היה להסתובב אי-שם במעמקי מאחורי-הקלעים-שמאחורי-הבמה עם טלפון ואוזניות ולהקשיב להקלטה שלי אומרת את הטקסט שלי. שמעתי את עצמי ב-"Loop" שוב ושוב, מחפשת דרך לזכור מה הדבר הבא שאני רוצה להגיד. 
מדי פעם גיוונתי ושמעתי ב-Loop" את "Lose Yourself" של אמינם, ופעם-פעמיים גם רקדתי אותו. 
אני חושבת, כלומר מקווה, שכשעליתי על הבמה ודיברתי מול הקהל באירוע עצמו זו היתה הפעם הראשונה בה זכרתי ואמרתי את כל ההרצאה שלי בעל פה וברצף מההתחלה ועד הסוף, אבל אדע את זה בוודאות רק כשאראה את הוידאו. 


צילום: שרון אברהם 


התרגשתי עד כדי כך שהפה שלי היה יבש והיה לי קשה לדבר. עצרתי פעמיים כדי לשתות. 



צילום: שרון אברהם 

אחרי שירדתי מהבמה כבר לא עצרתי את הדמעות. 


13:30 הפסקה 

על הבמה:
הדוברים, חלק מהצוות של TEDxWhiteCity וחלק מהצוות של "וירטואוזו"
צילום: יואב אבנשטיין 

14:45 חלק שלישי: הופעה (Moses), חמישה דוברים (רים יוניס, אורי ששון, ד"ר תום רן, יפעת יודובסקי, ארז פרלמוטר



ועכשיו רק נותר לחכות ולראות את הוידאו. 

>>> עדכון: הוידאו עלה
>>> עדכון: מסתבר ששכחתי משפט אחד ופיסקה אחת, אבל למזלי זה לא פגם ברצף של הטקסט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//