כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

ההרצאה שלי באוניברסיטת קינגסטון בלונדון

ב-19/11/14 הרציתי על מוות בעידן הדיגיטלי בחוג לבלשנות ולשפות בבית הספר למדעי הרוח באוניברסיטת קינגסטון בלונדון.  

תודה לד"ר קורינה יאקסוגלו, קולגה וחברה, מרצה בכירה בשפה אנגלית ותקשורת, על שיזמה את ההרצאה וטיפלה בכל באופן כה יעיל ונעים, לד"ר מרינה למברו, ראש החוג לבלשנות ולשפות, על שהזמינה אותי להרצות, לחברי ואשף הלינקדאין דניאל אלפון ולחברי ואשף המדיה החברתית בן או'הנלון מ-VisionsLive על עזרתם הנדיבה בקידום ההרצאה. 

תודה לקהל שהגיע לשמוע את ההרצאה, כולל ממקומות רחוקים כמו דורצ'סטר, באת' ונוטינגהם

צילומסך מהדף של הבלוג באנגלית, Digital Dust, בפייסבוק

תודה למורנה או קונור וקורינה יאקסוגלו שצילמו את התמונות הבאות ותודה למורנה או קונור שצילמה את ההרצאה בוידאו. 

השקופית הראשונה בהרצאה
צילמה: מורנה או קונור 

"דבר ראשון בואו נדבר על כך שמוות דיגיטלי נראה לכם מורבידי מדי..." 
צילמה: קורינה יאקסוגלו

 צילמה: קורינה יאקסוגלו

גם סטודנטיות מהאוניברסיטה עצמה באו לשמוע את ההרצאה 
צילמה: קורינה יאקסוגלו

"טביעות הרגליים הדיגיטליות שאנחנו משאירים אחרינו" 
צילמה: קורינה יאקסוגלו

המשתמשים המתים בפייסבוק - מידע מ-2011, מאת 'Life Insurance Finder' 
צילמה: קורינה יאקסוגלו

מורנה או קונור מצלמת את ההרצאה בוידאו - תודה!
צילמה: קורינה יאקסוגלו

טל ואני 
צילמה: מורנה או קונור 


את מועדי ההרצאות הבאות שלי ניתן למצוא כאן בבלוג, בתפריט מימין: "ההרצאות שלי", ובדף הפייסבוק של הבלוג. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//