כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

סיכום היום הראשון בסימפוזיון המוות המקוון, דורהאם, אנגליה, אפריל 2014

העליתי את הסיכום שלי של היום הראשון של הסימפוזיון שהשתתפתי בו באפריל השנה בדורהאם באנגליה לבלוג באנגלית (גם את האי-כנס שהשתתפתי בו ב-2012 סיכמתי רק באנגלית). 

לטובת קוראי הבלוג בעברית, יצרתי גם גרסה עם כתוביות בעברית לוידאו הקצר שצילמתי שם:


אני מאד מודה לקוראי הבלוג שהשתתפו במימון ההמונים שאיפשר לי לנסוע לסימפוזיון (ומצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות את הסיכום והוידאו משם!). 
מקווה בקרוב להעלות גם את הסיכום של היום השני. 

אני מודה מאד גם לרחל (ברמן) מדר על התמלול והתרגום של הוידאו ולדניאל לנדאו על העריכה. 


עדכון דצמבר 2014: הסיכום של היום השני עלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//