כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום ראשון, 2 בפברואר 2014

מועדי ההרצאות הבאות שלי

החודש, פברואר, אני מרצה על מוות בעידן הדיגיטלי ביום עיון בנושא נפגעים, בפני אנשי סגלי משאבי אנוש, בחיל מודיעין, בהזמנת ראש מדור נפגעים של היחידה. 

בחודש הבא, מרץארצה על מוות בעידן הדיגיטלי בנט"ל, במרכז הרב-תחומי ללימודי טראומה, בפני קציני/ות נפגעים וקצינות/י ערים (שזה אחד הקהלים שהיה לי הכי חשוב להרצות בפניהם). 

באפריל ארצה על "מוות, לוויות, אבל והנצחה בעידן הדיגיטלי" בכנס "עולמות", שיעסוק השנה ב"חגים וחגיגות". 

במאי ארצה על "זיכרון, הנצחה והנצחה עצמית בעידן הדיגיטלי" ביום עיון של הספרייה הלאומית שיתקיים כחלק מכנס טלדן 2014. נושא יום העיון מרתק בעיני: מידע ש"נולד דיגיטלית" (להבדל מדפוס או סריקה של דפוס), הזיכרון הדיגיטלי ושימור הזיכרון הדיגיטלי. 

מידע לגבי כל ההרצאות שלי ניתן למצוא בדף הזה, המתעדכן באופן שוטף: סיקור תקשורתי של הבלוג הזה והרצאות שלי

מוזמנים ליצור איתי קשר לתיאום הרצאות נוספות במייל: death.in.digital.era@gmail.com . 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//