כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

Crowdfunding (מימון המונים)

ב-6/10/12 יערך בלונדון הכנס (או ליתר דיוק, אי-כנס) הבינלאומי החמישי העוסק במוות דיגיטלי: Digital Death Dayהוא מתקיים פעמיים בשנה, באירופה ובצפון אמריקה, לסירוגין. 
אני רוצה להשתתף בו, וכיוון שאין לי את האפשרות לממן לעצמי כרטיסי טיסה וכניסה, אני מבקשת את עזרתכם. 

זה כבר נראה ממש בר השגה: אם 4 36 אנשים יעבירו 50 ש"ח, ו- 72 8 אנשים יעבירו 25 ש"ח, זה יגיע ל-3,600 ש"ח הנדרשים לכיסוי ההוצאות המינימליות (3,200 ש"ח כבר הועברו - תודה רבה!). אה, וצריך עוד שני אנשים כדי לכסות את הוצאות הסליקה.  עדכון 28/8: היעד הושג, 3,600 ש"ח הועברו - תודה רבה! ההיענות שלכם והבעת האמון שלכם מרגשת אותי.  

אם יש לכם אפשרות להיות חלק מה-Crowdfunding ולתמוך בבלוג הזה ובנסיעה, אודה לכם מאד. הכפתור נמצא כאן מימין. כשמקלידים את הסכום יש להקליד 50.00 או 25.00 (ולא 25 או 50). אין צורך בחשבון פייפל, דרך אגב, רק בכרטיס אשראי. 

אני מתחייבת להשתמש בכסף שייאסף למטרת נסיעה זו בלבד, ואחסום את האפשרות להעברת כספים נוספים כשייאסף הסכום הנדרש לכיסוי ההוצאות. 
במידה ולא ייאסף הסכום הנדרש, אני מתחייבת להחזיר את כל הכספים שייאספו. 

למען הסר ספק אבהיר שהכסף שיועבר למטרת הנסיעה אינו תרומה, ובוודאי אינו תרומה המוכרת לצרכי מס - זו פשוט האפשרות ש-PayPal מציגה כשיוצרים את הכפתור להעברת הכספים. עדכון 28/8: כיוון שהגעתי לסכום הנדרש אני מסירה את הכפתור. תודה רבה לכולכם. 



2 תגובות:

//